Nat Hepi Niv Yır

Yeni yıla girdik şimdi mutlu bir sene geçireceğimizi mi düşünüyorsunuz ?
Direk yanıldınız çünkü öyle olmıcak geçen sene de 2009 a girerken böyle diyorduk 2008 bitsede artık 2009 a girsek mutlu bir yıl . hepi nıv yır olum aslında
öyle mi oldu hayır .bence bu zamana kadar yaşanan en kötü yıl 2009 du. herşeyiyle ama .bence toplumda bana katılıyordur.
Şimdi 2010 berbat bir yıl olucak cansu demişti bak dersiniz .
Herkezde bir iyi yıl dilekleri modunda. öyle dilekle yürümüyor bu işler anladım . kötü düşün iyi olsun felsefesi takınmamız gerek . Yoksa bok gibi geçiyo seneler. Yazık yani genciz güzeliz .Türlü türlü oyunlara geldik 2009 da .Şahsen ben direk kendi ırkımdan korktum .Bu ne potansiyel yalan söylemektir diye.
Şimdi herkez gibi size iyi bir yıl dilemek isterdim ama ne yazıkki köpek gribiyle geçirdim yeni yılımı benden iyi bir sene beklemeyin hem benim dediklerimde çıkar .

*Her gece yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim ve kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her gece yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.


Bence yukarıda ki mükemmel sözü uygulayın bu sene . Bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder